کد خبر: 1تاریخ انتشار خبر: 20/10/1393 - 12:2تعداد بازدید: 257

راه اندازي سامانه جامع اطلاع رساني خدمات پس از فروش

شرکت الماس رايان ايرانيان با هدف اطلاع رساني و تسريع در روند پيگيري و انجام خدمات مورد نياز تعميراتي صورت گرفته که موجب مي شود مشتريان بتوانند در اسرع وقت از شرايط و وضعيت تعميرات و سرويس دستگاه خود در کمترين زمان ممکن مطلع شوند، اقدام به راه اندازي سامانه جامع اطلاع رساني خدمات پس از فروش نموده است.

شرکت الماس رايان ايرانيان با هدف اطلاع رساني و تسريع در روند پيگيري و انجام خدمات مورد نياز تعميراتي صورت گرفته که موجب مي شود مشتريان بتوانند در اسرع وقت از شرايط و وضعيت تعميرات و سرويس دستگاه خود در کمترين زمان ممکن مطلع شوند، اقدام به راه اندازي سامانه جامع اطلاع رساني خدمات پس از فروش نموده است.
از خدمات ارائه شده در اين سامانه مي توان به امکان اطلاع رساني وضعيت قطعه در تعميرگاه مرکزي، اطلاع رساني وضعيت مرسولات دريافتي و ارسالي بخش خدمات، اطلاع رساني مدت زمان مانده گارانتي و اطمينان از اصالت کالا و چاپ کارت گارانتي از طريق وب و فعالسازي کارت گارانتي اشاره نمود.
همچنين شرکت الماس رايان ايرانيان به منظور ساده سازي و سرعت بخشيدن به درخواست ها، شکايات و پيشنهادات مشترکين خود، سيستم جامع ارتباط با مشتريان (CRM) را راه اندازي نموده است.
در اين سيستم به هر يک از درخواست ها، شکايات يا پيشنهادات، کد رهگيري منحصر بفردي اختصاص داده مي شود که با استفاده از آن مي توانيد فرآيند پاسخگويي به درخواست ها، شکايات و پيشنهادات خود را به صورت آنلاين پيگيري نماييد. براي راحتي شما تاريخچه درخواست ها، شکايات و پيشنهاداتي که توسط شما ثبت شده است در سيستم نگهداري مي شود.
شايان ذکر است براي برقراي ارتباط دو جانبه و دسترسي به سابقه درخواست ها، شکايات و پيشنهادات ثبت شده، وارد کردن شماره تماس معتبر الزامي است.
مشتريان و دارندگان محصولات الماس ايران جهت استفاده از اين سامانه مي توانند به آدرس الکترونيکي service.almasiran.ir  مراجعه کنند.

گفتني است لينک اين سامانه در وب سايت اصلي شرکت به آدرس http://www.almasiran.ir در دسترس است.




نام:


آدرس پست الکترونیکی:


نظر: *
 

کد امنیتی جدید